trochę ogólnikowe pytanie + pytanie o dmesg

grzes grzespt w pf.pl
Sob, 18 Paź 2003, 00:25:37 CEST

Dnia sob 18. października 2003 00:17, Adam Gapiński napisał:

> <dmesg>
> erved)
> 0MB HIGHMEM available.
> 255MB LOWMEM available.
> found SMP MP-table at 000fb690
> </dmesg>
> Potem już normalnie...
> A to co zacytowałeś to mam w /var/log/dmesg

Masz rację ale zobacz w man dmesg.
dmesg odczytuje bufor komunikatów jądra,
który ma skończoną wielkość,
jak są nowe komunikaty to najstarsze są usuwane.
Tak ja to rozumię.
I dlatego każde wywołanie dmesg ma obcięty początek komunikatów.
I dlatego w var log jest od początku...

Pozdrówka.

P.S.
Jeszcze mi trochę brakuje do nowej dyskietki :-/ (to do Adasia - helou!)
--
Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy