Skaner

Tomasz P. tom_wiz w poczta.onet.pl
Sob, 18 Paź 2003, 14:04:20 CEST

Dnia piątek 17 październik 2003 01:14, Krystian T napisał:
> Witam
> Próbuję uruchomić skaner Plustek OpticPro 9636T i coś mi to nie wychodzi
> A tu zainstalowane pakiety:
> sane-frontends-1.0.11-4
> sane-backends-1.0.12-1
> sane-backends-plustek-1.0.12-1
> kernel-smp-char-plustek-0.45.5-1 w 2.4.20_9
> kernel-2.4.20-9

Zabardzo się nie znam, ale wg mnie zainstalowałeś paczuszkę ze sterownikiem do
plusteka do maszyn wieloprocesorowych i stąd ta niezgodność między jądrem a
modułem i najprawdopodobniej dlatego moduł nie chce się załadować.

Myślę: odinstaluj tego: kernel-smp-char-plustek-0.45.5-1 w 2.4.20_9,
zainstaluj  kernel-char-plustek-*
i spróbuj ponownie.

Pozdrawiam
Tomasz Porowski