brak fileutils w ac

Tomasz P. tom_wiz w poczta.onet.pl
Sob, 18 Paź 2003, 16:39:49 CEST

Dnia sobota 18 październik 2003 14:59, Mariusz Mazur napisał:

> Jakich pakietów?

Instaluję ręcznie za pomocą rpm-a i naprawdę wiele razy zdażyło mi się dodawać
opcję --nodeps z powodu jakichś zastrzeżeń do 'rpmlib'. Nie chce mi się
instalować od nowa (rpm -qa|wc -l daje narazie 88).
Jeżeli natrafię na podobne wymagania/zależności to dokładnie zacytuję co mi
wypluwa.

brakuje jak narazie (z tego co mi zabrakło w czasie instalacji):
issue
kbd

Pozdrawiam
Tomasz Prowski