quicktime4linux [Bylo: transcode]

Shining Path shiningpath w o2.pl
Nie, 19 Paź 2003, 12:09:00 CEST

Arkadiusz Chomicki wrote:

> jesli masz athlona to zajrzyj na
> ftp://joshua.wla.pl/pub/PLD/RPMS/mplayer-1.0-0.pre1.4.athlon.rpm
> tam mam pakiety kompilowane na ca-athlon

Dećko tam tego masz :))
Skuszę się jednak na własny kompilat - jak już mam nie mieć
nestowego/acowego
mplayera, to zrobie go po swojemu i ze swoimi $*FLAGS.

Chyba wystawie gdzieś i swoje wszystkie paczki, bo wciągu ostatniego
miesiąca uzbierało
się ich nieco. Na razie wrzuconego mam jedynie FVWMa.

BTW czym się różni openquicktime od quicktime4linux? Daje to samo czy to
dwie
różne biblioteki (w sensie tego co oferują)?
Mało się znam (czyt. nic się nie znam) na multimediach.

--
Robert Halabowski              http://www.ghnet.pl/~halab
quidquid agis, prudenter agas, et respice finem - Ovidius