quicktime4linux [Bylo: transcode]

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Nie, 19 Paź 2003, 17:13:36 CEST

Użytkownik Shining Path napisał:
> [...]

-I/usr/include/ffmpeg -Idecore50 -Iencore50
przepraszam - na decore50 popatrzyłem, a na ffmpeg juź nie :(
a divx'a nie polecam po prostu - libavcodec z ffmpeg jest znacznie lepszy

> Ja sie dołączę do pytania, acz nieco z innego punktu - dlaczego mplayer
> z nesta
> nie ma supportu dla quicktime? Mam kilka plików .mpv, .mov (to chyba
> właśnie ten format)
> i ni w cholerę nie mogę ich uruchomić.
> Skazany na własny kompilat mplayera?
Biblioteki openquicktime i q4l nie obsługują chyba najnowszych plików
(Soerensen 3).
Potrzebne są do kompilacji biblioteki dll (co pewnie wiesz), a one chyba
nie mają licencji GPL, więc w paczkach z distro pewnie ich nie będzie.
Inne dystrybucje (SuSE, Debian) obrzynają mplayera znacznie drastyvzniej.

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org