acpi w 2.4.22 (powinno pójść na devel)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 19 Paź 2003, 17:49:49 CEST

Ponieważ nie jestem zapisany na pld-devel, ośmielam się napisać tutaj.
Dzisiaj próbowałem zainstalować sobie kernel 2.4.22-1.4 z CVS-u. I udało
się. Z jednym wyjątkiem. Nie działają poprawnie zdarzenia ACPI, to znaczy w
/proc/acpi/event nic się nie pojawia. Po zrobieniu cat /proc/acpi/event po
prostu nic się nie dzieje. Mogę sobie wciskać przyciski power i sleep,
zamykać obudowę (laptop), a tu nic. Na 2.4.19-2.8 z
ftp.pld-linux.org/people/jack wszystko jest OK. Zainstalowałem 2.4.20-9 od
cięciwy - i też OK.
Czy acpi w 2.4.22 jest popsute czy może po prostu coś ja robię nie tak?
Wolałbym to 2.4.22 bo tam mam plik /proc/acpi/processor/CPU0/throttling, co
oznacza, że mogę go sobie spowolnić w celu oszczędzania baterii (P4, po
załadowaniu acpi_processor kernel oświadcza, że ma 8 posiomów prędkości).

Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498
Registered Linux user #61028                    JID: paranoid w jabber.gda.pl