newbie -> iptables

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 19 Paź 2003, 22:10:42 CEST

Dnia niedziela 19 październik 2003 22:02, Piotr napisał:

> tenks, podziałało. a tak z innej beczki, po czym mozna poznac ze uzywam
> maskaradki w wieloma kompami :> ?
Po tym, że porty, z których się łączysz, są relatywnie wysokie? Zdaje się,
że to typowy objaw, bo maskujący router używa zazwyczaj wysokich portów (co
można podobno przestawić, ale nie mam pojęcia jak).
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498