quicktime4linux [Bylo: transcode]

Arkadiusz Chomicki chomar w wla.pl
Nie, 19 Paź 2003, 22:36:53 CEST

On Sun, 19 Oct 2003, Wieslaw Kierbedz wrote:

> To już poważniej - rpm -qa ffmpeg* quicktime* poproszę.
ffmpeg-0.4.7-1
ffmpeg-devel-0.4.7-1
quicktime4linux-1.5.5-2
quicktime4linux-devel-1.5.5-2

> I o którego transcode chodzi i czy Ra, czy nest (skoro gcc-athlon, to
> chyba wiem - dawno uaktualniany?)?
gcc-3.3.1-1

chodzi o quicktime4linux
napisalem o transkode przez pomylke
chodzi o kompilacje quicktime4linux z cvs revision 1.47

> A ja tu też mam z tym kłopot (ale chyba inny).
> Spróbuję zmusić ostatniego transcode z head do zbudowania się z
> ostatnimi qt i ff.
> Ale to może trochę potrwać.

zainstalowalem starze quicktime4linux 1.5.5
i z tym mi transcode skompilowalo sie bezproblemowo

Pozdrawiam
ChomAr
--
  84-120 Władysławowo         GG#: 420515