rev-dns a serwer smtp

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Pon, 20 Paź 2003, 16:40:15 CEST

> Mniej wiecej Mon, Oct 20, 2003 at 02:14:27PM +0200, zainteresowany Lukasz
B rzekl:

> nie jest, klient najczęściej nie ma wpływu na to, albo nawet sobie nie
> zdaje z tego sprawy i nie rozumie o co w zasadzie się rozchodzi.

z kolei inna osoba mi napisala, ze:
* IMHO tak, ponieważ odrzuca to część spammu. Lepiej wprowadzić te pożądane
* adresy ręcznie do baz danych hostów obsługiwanych przez serwer niż dawać
* dodatkową furtkę dla spammerów. Ja osobiście tak robię.

aczkolwiek przy wiekszej liczbie wiecej z tym zachodu niz korzysci.
Bede obstawal przy twojej wersji,
dzieki.