HPT372 i PLD kernel 2.4

Grzegorz Siehień admin w cairo.one.pl
Pon, 20 Paź 2003, 17:31:53 CEST

Użytkownik grzes napisał:
> Czy ktoś używa HPT372 i kernela PLD 2.4?
> Bo narazie mam 2.4.20-9 od cięciwy i z tym kontrolerem współpraca jest
> raczej nieszczególna...
>
> Pozdrawiam

hmm... z tego co pamiętam (ale moge sie mylić) :

hpt372 w 2.4.20 ma tylko stripping, mirroring doszedł w 2.4.21 (zobacz
źródła kerneli)

jeśli trzeba mirroringu, to PLD na hpt372 najlepiej postawić w układzie
- tarball z systemem + np. gentoo live cd (ten ma juz 2.4.21, bo resuecd
jak dotąd chyba jest na 2.4.20... )

potem jajko vanillia, albo sprobowac z jakims nowszym Rapackiem (właśnie
- może ktoś wrzucić URL-e ? dodałbym na pldusers.one.pl)

pozdrawiam

--
Grzegorz Siehień