Znowu pomyłkowo zainstalowałem AC - pomocy

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 22 Paź 2003, 10:59:54 CEST

W liście z wto, 21-10-2003, godz. 22:03, Adam Skowroński pisze:
> 10/21/2003 08:01 PM, Tomasz Witek wrotek:

> Fajnie. Jakbym od poczatku chciał to zrobić to też pewnie bym sobie
> zaplanował.  :-)
> A przy okazji - dlaczego twierdziłem, że poldek jest zły:
>
> rpm -Uvh poldek-0.18.1-12.i686.rpm
>
> error: Failed dependencies:
>          rpm >= 4.0.2-62 is needed by poldek-0.18.1-12
>
> W 2.0 jest rpm-4.3

Tylko ze w Ac ejst rpm 4.3 i poldek z Ac jest z nim linkowany i nie
bedzie dzialal z rpmem z Ra.

Dlatego jak zainstalujesz rpma i glibce z Ac to poldek Cie opluje jak
napisalem.

TiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>