rev-dns a serwer smtp

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Pon, 20 Paź 2003, 18:19:31 CEST

Mniej wiecej Mon, Oct 20, 2003 at 05:06:31PM +0200, zainteresowany Witold Krecicki rzekl:

> 1. neostrada ma rev-dns
> 2. SDI ma zgodny rev z domena (rev na pf138.torun.sdi.tpnet.pl, pf138.torun.
> sdi.tpnet.pl wskazuje na poprawny IP)

O ile ktoś w tepsie nie najechał krzesłem na nieodpowiedni kabel -
często znika i co? można to obchodzić na wiele sposobów, ale to jest
szukanie problemów (imo). Poza tym zależy to od tego ilu masz klientów i
jaki jest rozkład zmienności ich IPków, no jak możesz sobie na to
pozwolić, to możesz zrobić nawet ACLe klient<->ip(lub sieć), jak masz
dużo czasu, zrób. I się potem się pochwal (że nie ma skarg) ;-]

> Ogolnie takie rozwiazanie ssie.

Ogólnie tepsa ssie

Zbyniu
--