Budowanie z CVSu

Shining Path shiningpath w o2.pl
Wto, 21 Paź 2003, 11:08:12 CEST

Pawel wrote:
> Witam!
> Chciałem zorganizować sobie budowanie pakietów ze zwykłego usera, ale po
> wywołaniu ./builder i pobraniu wymganych plików otrzymuję:
> error: cannot open Packages index using db3 - Permission denied (13)
> błąd: cannot open Packages index using db3 - Brak dostępu (13)
> błąd: cannot open rpm database in /var/lib/rpm
> Error: package build failed. (no more info)
>
> Co robię nie tak? (domyslam sie ze zmiana uprawnien na /var/lib/rpm nie
> jest wyjsciem)

Ja zrobiłem sobie to tak.
Stworzyłem grupę builder, zmieniłem właściciela /var/lib/rpm na
root.builder,
dodałem sobie usera (czyli siebie) do tej grupy.
To rozwiązanie wydaje mi się co najmniej przyzwoite.
Acz być może są i inne.

--
Robert Halabowski              http://www.ghnet.pl/~halab
quidquid agis, prudenter agas, et respice finem - Ovidius