HTB gotowiec - pytanie...

Maciej Krzyzanowski maciek w hsm.net.pl
Wto, 21 Paź 2003, 12:16:29 CEST

2003-10-21 napisal(a) Pan(i)

JO> Tak też dopisałem... nawet dodałem match ip dst $LOCAL_LAN/27. Ale to nie ma
JO> prawa działać, bo cała transmisja FTP idzie z zupełnie innych portów, a 20 i
JO> 21 są tylko do kontroli... Nie mam pojęcia jak to zrobić prawidłowo. :(
JO> Na razie jestem zmuszony wyłączać HTB gdy chcę ściągnąć coś lokalnie po ftp
JO> :-|

a koniecznie musisz puszczac tylko ftp ? nie mozesz puscic calego
ruchu po sieci lokalnej szybciej ? ja robie to tak i dziala raczej ok.

$TC_CL eth0 parent 1:1 classid 1:3 htb rate 88000kbit ceil 88000kbit:

$TC_FL eth0 protocol ip parent 1:0 u32 match ip src 192.168.1.1 flowid 1:3
$TC_FL eth0 protocol ip parent 1:0 u32 match ip src $IP_ZEWN_SERWERA flowid 1:3

mam ra+2.4.20-8 od cieciwy i iptables

 Maciej Krzyżanowski
 maciek w hsm.net.pl
 "Jestem chory dziki wariat......"