HTB gotowiec - pytanie...

Maciej Krzyzanowski maciek w hsm.net.pl
Wto, 21 Paź 2003, 12:54:26 CEST

2003-10-21 napisal(a) Pan(i)

JO> Czy mi to nie przepuści więcej niż bym chciał? Bo boję się że tak... a
JO> możliwości diagnozy niestety nikłe.

no ja zacytaowalem tylko fragment ktory decyduje o ruchu w sieci
lokalnej. Mam oczywiscie ograniczenia dla ruchu z internetu do sieci
lokalnej. A w sieci lokalnej nie jest to dla mnie az tak istotne
poniewaz ruch wewnatrz sieci mam conajmniej znikomy. Natomiast ruch po
za okreslonymi portami w LAN wycinam iptables i nie mam z tym
problemu. Oczywiscie na klase ta przez ktora leci ruch w LAN jest
nalozone SFQ. Chyba ze cos pokrecilem, dopiero zaczynam bawic sie HTB
:) ale z testow wynika ze dziala to tak jak napisalem ;-)

 Maciej Krzyżanowski
 maciek w hsm.net.pl
 "Jestem chory dziki wariat......"