Budowanie z CVSu

grzes grzespt w pf.pl
Wto, 21 Paź 2003, 22:06:33 CEST

Dnia wto 21. października 2003 21:59, Tomasz Witek napisał:

> a na poprzedniej sesji nie miales z roota odpalonego poldka ?
>
> To tak bedziesz mial.

A niby od kiedy to ?!?
Prawie zawsze przy budowaniu czegoś z cvs mam na drugiej konsoli
uruchomionego poldka "wrazie jakby co" czyli gdybym potrzebował coś
doinstalować.
I nie miałem _nigdy_ problemów!

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |