dhcpd

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 22 Paź 2003, 08:33:40 CEST

On Wed, Oct 22, 2003 at 12:48:58AM +0200, ZyTeK wrote:

> cokolwiek zrobisz to namierz usera z dhcp i .. headshot ;-)

Ja w zeszłym tygodniu miałem taki przypadek. Tyle że nikt nie dostawał
IP z mojego serwera DHCP, bo był on po drugiej stronie łącze DSL i nie
nadążał. Koledzy pojechali na miejsce wypiąć kabelek gościa z HUBa,
a żeby mieć internet spowrotem gościu musiał zapłacić za dwa godzinne
wyjazdy serwisu :)

Pozdrowienia,
	Jacek