Budowanie z CVSu

grzes grzespt w pf.pl
Śro, 22 Paź 2003, 09:33:49 CEST

Dnia śro 22. października 2003 07:57, Arkadiusz Chomicki napisał:

> no nie tak do konca kazdy sie kompiluje
> np quicktime4linux 2.0 mi sie niechce skompilowac

Jednak przy w/w opisie nie dodałem czegoś, i w związku z czym nie
chciały się ściągać pliki do SOURCES ale całość, już poprawną mam
nadzieję, wystawiłem na:
http://www.pld-linux.org/FAQ/BudowanieZCVSuwpiecminut
więc innych tam odsyłam...

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |