Budowanie z CVSu

Shining Path shiningpath w o2.pl
Wto, 21 Paź 2003, 22:21:56 CEST

grzes wrote:

> Matko boska a po co tak !?!
> Jezusie nazareński kto Ci to podpowiedział !?!

Nikt. Pliki w /var/lib/rpm/* mają uprawnienia 640. Przynajmniej tak jest
u mnie.
By w baze pakietów nie mógł zaglądać nikt niepowołany - uznałem, że to
nawet dobra rzecz.
Stad tak sobie to rozwiązałem.

> [...]
> [grzes w grzes grzes]$ export
> CVSROOT=":pserver:cvs w cvs.pld-linux.org:/cvsroot"
> [grzes w grzes grzes]$ mkdir -p rpm/{SPECS,RPMS,SRPMS,BUILD,SOURCES}
> [grzes w grzes grzes]$ cd rpm
> [grzes w grzes rpm]$ cvs get SPECS/builder
> U SPECS/builder
> [grzes w grzes rpm]$ cd SPECS/
> [grzes w grzes SPECS]$ ./builder Mis.spec
> U Mis.spec
> # $Revision: 1.6 $, $Date: 2003/06/16 09:30:10 $
> U mirrors
> </pts>
>
> I każdy pakiet można z cvs-u zbudować...

Nie wiem skąd. Ale nie uznaję tego jako problem. To nawet dobre. Na
mojej maszynie
jest kilku ZU - jeszcze by coś budowali, a tak nie mogą :)

--
Robert Halabowski              http://www.ghnet.pl/~halab
quidquid agis, prudenter agas, et respice finem - Ovidius