Budowanie z CVSu

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Śro, 22 Paź 2003, 11:47:17 CEST

Dnia wto 21. październik 2003 22:21, Shining Path napisał:

> Nikt. Pliki w /var/lib/rpm/* mają uprawnienia 640. Przynajmniej tak jest
> u mnie.

No tak. W standardzie jest możliwość czytania dla wszystkich.

> By w baze pakietów nie mógł zaglądać nikt niepowołany - uznałem, że to
> nawet dobra rzecz.
> Stad tak sobie to rozwiązałem.

Każdy jak mu wygodniej...

> Nie wiem skąd. Ale nie uznaję tego jako problem. To nawet dobre. Na
> mojej maszynie
> jest kilku ZU - jeszcze by coś budowali, a tak nie mogą :)

Coś u Ciebie niestandardowo te prawa baz.
Ale jak tak Ci wygodniej(bezpieczniej) to napewno lepiej...

Grzegorz Pietrzak
tylkogrzeswadresie w artikon.one.pl
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
więc mówimy tylko to co wiemy