Budowanie z CVSu

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 22 Paź 2003, 12:17:09 CEST

W liście z śro, 22-10-2003, godz. 11:31, Grzegorz Pietrzak pisze:

> (Rozdwojenie jaźni?!?)

> No nie tylko!
> Można się spodziewać, że dwóch root-ów się pofyra (a co to znaczy?).

odwrotnie do niepofyra. A czy to wazne ? To tak samo jak dwóch rootów co
jeden instaluje apache a drugi usuwa.

> Najlepiej to bazy rpm-a od razu postgresql!
> no może trochę przesadziłem...

Wlasnie db jest przestarzałe i trzeba zrobic lepiej, ja to bym oracle do
tego zaprzagł, wydaje mi sie ze ma troche lepiej zrobione transakcje.

> :-))
:-)))
--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>