LPRng + HP 5L

Shining Path shiningpath w o2.pl
Śro, 22 Paź 2003, 13:13:12 CEST

Coś mi ten tandem przestał funkcjonować. Jeszcze ze dwa tygodnie temu
było wszystko w porządku.
Pewnie jakiś update z nesta coś pochrzanił - tylko tak to sobie obecnie
umiem wytłumaczyć.

Mój /etc/printcap
#v+
5L
:force_localhost
:af=acct
:filter=/usr/lib/lpfilters/ifhp
:ifhp=model=hp5l,status,sync,pagecount,waitend
:lf=log
:lp=/dev/lp0
:lprngtooloptions=FILTERTYPE="IFHP"
IFHP_OPTIONS="status,sync,pagecount,waitend" PRINTERDB_ENTRY="hp5l"
:mx=0
:prefix_z=600,a4,portrait
:rw@
:sd=/var/spool/lpd/%P
:sh
#v-

Drukarka drukuje ASCII (Test Page z LPRngTool). PS już nie.
Wypluwa tylko puste kartki w ilości ile tylko jest w podajniku.
Czego mi brakuje albo inaczej - co jest do poprawienia, żeby działało?
Bez spoolera  też dupa :(
Brak fontów? Hmm... jedynie co robię ostatnio to dodaję nowe pakiety,
nic nie usuwam.
A jak pisałem - jeszcze parenaście dni temu działała. Sporadycznie coś
drukuję, dziś akurat mam
potrzebę i taka porażka.

--
Robert Halabowski              http://www.ghnet.pl/~halab
quidquid agis, prudenter agas, et respice finem - Ovidius