LPRng + HP 5L

Shining Path shiningpath w o2.pl
Śro, 22 Paź 2003, 19:59:34 CEST

Andrzej Zawadzki wrote:

> Tak upgrade z NESTA. Ja co prawda mam CUPSa ale też przestał działać.
> Niestety drukuję bardzo sporadycznie i nie wiem po którym... :-(
> Generalnie to CUPS umiera przy testowym wydruku w logach nic ciekawego.
> Coś nie tak z ppd?

Zaktualizowałem ghostscripta na tego z
ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ac/PLD/athlon/PLD/RPMS/

Bez spoolera drukuje pięknie.
Z serwerem druku nadal kaszana :(

W sumie tak sporadycznie cokolwiek drukuję, że dam sobie spokój z lpd.
Jeden daemon w systemie mniej.

Nie mniej jednak to jest do poprawienia skoro przez lpd (czy cups) nie
działa.
--
Robert Halabowski              http://www.ghnet.pl/~halab
quidquid agis, prudenter agas, et respice finem - Ovidius