HTB gotowiec - pytanie...

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Śro, 22 Paź 2003, 22:38:30 CEST

Dnia śro 22. października 2003 00:50, Maciej Krzyzanowski napisał:
> 2003-10-22 napisal(a) Pan(i)

> pakietów JR> MISS ze squida - wpadały na takim właśnie filtrze dla całej
> lokalnej do wora JR> z lokalną i całe ograniczanie przy pomocy squida i
> transparent proxy brało w JR> łeb :(. A w ten sposób działa :). Być może to
> kwestia porzeźbienia w filtrach JR> - ale potrzebowałem działającego
> rozwiązania na już i tak sobie z tym JR> poradziłem.
>
> a moze poprostu wystarczylo zmienic kolejnosc regulek ? teraz juz
> tylko teoretyzuje bo nie uzywam squida.
Nie - to nic nie daje. Tu chodzi o "nadrzędność" filtra - wcześniej wyłapuje
pakiety i wrzuca je do klasy LAN  - do filtra na pakiety MISS ze squida już
nie docierały. Dlatego zrobiłem to tak "od tyłu".
--
Jacek Rzęsista
ICQ:19324277