Znowu pomyłkowo zainstalowałem AC - pomocy

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Śro, 22 Paź 2003, 22:44:16 CEST

10/22/2003 10:59 AM, Tomasz Witek wrotek:

> Tylko ze w Ac ejst rpm 4.3 i poldek z Ac jest z nim linkowany i nie
> bedzie dzialal z rpmem z Ra.
>
> Dlatego jak zainstalujesz rpma i glibce z Ac to poldek Cie opluje jak
> napisalem.

Zauwaz, ze mi przy instalacji poldka z 2.0 plul sie, ze potrzebuje rpm
wiekszego niz 4.0.2, czyli nie z 2.0
Ale odwoluje zlosc poldka. Po instalacji kolejnej dochodze do wniosku,
ze mi sie baza rpma posypala i po prostu nie mial tam zadnych wpisow, i
dla kazdego pakietu plul sie o wszystie zaleznosci.

Adam

PS. Przy okazji - czy wiadomo co sie dzieje z ftp.pld-linux.org. Nie
moge sie podlaczyc. A tam jest jedyne znane mi zrodlo 1.1 :-(

Adam

--
(""="")  Adam 'TYTUS' Skowroński           tytus w oldfield.org.pl
  `.,,'              http://mike.oldfield.org.pl/tytus/