budowanie z PLDowych speców-problem

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Śro, 22 Paź 2003, 23:10:01 CEST

Witam!
Już raz o tym pisałem, ale nie udało mi się uzyskać pomocy, więc
próbuję jeszcze raz podając więcej informacji. Z tego co widziałem w
innych postach nie jest to tylko mój problem.
Sytuacja wygląda tak:

1. Mam całe katalogi SPEC i SOURCES z PLDowego CVSa ściągnięte.

2. Próbuję sobie z ich pomocą budować pakiety i niektóre wychodzą, ale
bardzo wiele z nich zwraca komunikaty taki jak ponizszy:

+ umask 022
+ cd /home/users/marcin/rpm/BUILD
+ cd /home/users/marcin/rpm/BUILD
+ rm -rf gift-gnutella-0.0.7
+ /bin/gzip -dc /home/users/marcin/rpm/SOURCES/gift-gnutella-0.0.7.tar.gz
+ tar -xf -
+ STATUS=0
+ [ 0 -ne 0 ]
+ cd gift-gnutella-0.0.7
+ /bin/id -u
+ [ 500 = 0 ]
+ true .
+ /bin/chmod -Rf a+rX,g-w,o-w .
+
: not foundm-tmp.20396[52]:
błąd: Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.20396 (%prep)

RPM build errors:
     Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.20396 (%prep)

Cuda niewidy już próbowałem robić (uprzedzając ew. pytania, które
zawsze ktoś zada powiem, ze nabozenstwa tez odprawialem. I tak-we
wszystkich religiach swiata;-)) i nie moge sobie z tym poradzic.
Niektorzy twierdzili, ze to kwestia starych pakietow, ale mam
wszystkie aktualizacje z security, general, a nawet parę z test i
ready. Na wszelki wypadek podaje:
$rpm -qa|grep rpm
rpm-build-tools-4.0.2-112
rpm-php-pearprov-4.0.2-112
rpm-build-4.0.2-112
rpm-utils-4.0.2-112
rpm-perlprov-4.0.2-112
rpm-pythonprov-4.0.2-112
rpm-4.0.2-112
rpm-devel-4.0.2-112

$rpm -q automake
automake-1.6.3-1
(próbowałem instalować z ready 1.7.6-1, ale dostaje:
błąd: niespełnione zależności:
         perl-base jest wymagany przez automake-1.7.6-1
A tego perl-base nigdzie nie moge znalezc. Jakby ktos to namierzyl

$rpm -q autoconf
autoconf-2.57-6

Uzywanie buildera troche mi nie pasuje, bo mam pecha ciagle korzystac
z dial-up TePsy (wspomniane katalogi z CVSa sciagnalem na
swiatlowodzie na innym kompie na ktorym nie ma PLD, tylko RedHat
dziwny jakis)
Przykładowe pakiety w których spotkałem się z tymi problemami to:
giFT-gnutella, xmms-xmmplayer, ogle, xvatrr.

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"Wielkie firmy niszczą wolny wybór"