Budowanie z CVSu

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Czw, 23 Paź 2003, 08:22:28 CEST

Dnia czw 23. październik 2003 08:14, Grzegorz Pietrzak napisał:

> [...]

Sprawdź może w starym instalatorze tak było...
Pamiętam, że zawsze były głosy żeby budować jako zwykły user.
A i kiedyś był jakiś post o tym, że już jest wszystko do tego przygotowane.
Może to zostało zmienione w którejś wersji instalatora...

No właśnie, sprawdziłem na świeżo zainstalowanym systemie.
Wszystko w /var/lib/rpm ma 644.

Grzegorz Pietrzak
tylkogrzeswadresie w artikon.one.pl
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy