budowanie z PLDowych speców-problem

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Czw, 23 Paź 2003, 11:15:23 CEST

Boski Cinek wrote:

> 1. Mam całe katalogi SPEC i SOURCES z PLDowego CVSa ściągnięte.
>
> 2. Próbuję sobie z ich pomocą budować pakiety i niektóre wychodzą, ale
> bardzo wiele z nich zwraca komunikaty taki jak ponizszy:

Spróbuj stowrzyć sobie środowisko do budowania z CVS-a na swojej
maszynie dial-upowej (na www jest opis)

Jeżeli coś się nie buduje "od ręki" może to znaczyć, że w CVS
na HEAD jest juz nowsza wersja (zakładam że masz Ra + updates,
rozwijana wersja to Ac), która wymaga innego środowiska.

Żeby zobaczyć czy jest wersja danego pakietu oznaczona dla Ra
w katalogu SPECS wydaj polecenie
cvs status -v nazwa.spec | less

Jak jest pod Ra to pewnie będzie jakiś Ra_branch

Będąc w tym samym katalogu:
./builder -bb -r Ra_branch nazwa.spec (można też użyć -ba zamiast -bb)

Jak nie możesz tego zrobić u siebie to możesz spróbować zbudować
src.rpm-y na tym RH i przenieść je do siebie do budowania

./builder -bs -r nazwa_taga nazwa.spec
[u siebie]
rpmbuild --rebuild nazwa-wersja-release.src.rpm

Oczywiście warto przejrzeć speca na okoliczność requires i bulidrequires
oraz opcji --with i --without

Ew. na tej maszynie z RH uruchomić PLD LiveCD (nie testowałem)
wygospodarować jakiś katalog domowy i budować na niej.

Marek