PLD Live CD 0.20

havner lpawelcz w elka.pw.edu.pl
Czw, 23 Paź 2003, 15:15:52 CEST

On Thu, 23 Oct 2003, Marek Ciesielski wrote:

> On Thu, 23 Oct 2003 01:30:05 +0200 (CEST), you wrote:
>
> Potwierdzam - też próbowałem na dwóch maszynkach...
> Na jednej był znany błąd z piixami, a na drugim kompie (zwykły BX)
> zwisa na twardo po załączeniu swapa (po komunikacie Włączenie swapa
> [Zrobione])

Swapa tam nie wlacza, bo w fstab nic mie wpisanego, to musi byc kwestia
nastepnej linijki, zaraz zobacze jaka to. Qrcze, jak ja mam debugowac
takie bledy, jak nie mam dostepu do maszyn na ktorych one wyskakuja.
Sprawdz jeszcze czy md5sum poprawne. Ktos kiedys tez sie skarzyl, ze nie
dziala, a mial zle sciagniete.

---
Regards       Havner
GG: 2846839                                       havner(at)pld-linux.org
          "We live as we dream, alone"   - Joseph Conrad