budowanie z PLDowych speców-problem

boski cinek boski_cinek w o2.pl
Czw, 23 Paź 2003, 16:00:30 CEST

Użytkownik grzes napisał:

> To ogólnie wiele Ci nie da.
> Nie każdy pakiet się zbuduje.
> A to dlatego, że cvs z założenia jest miejscem do składowania różnej
> postaci i zawansowania rozwojowego pakietów.

Ja rozumiem, ale ten blad wystepuje w bardzo, bardzo wielu, wiec to
chyba nie jest kwestia tego, ze ktos cos zrypal w specach.

> Też właściwie j/w, ale do tego jeszcze to, że ściąganie takiej ilości
> danych trawało napewno dość długo

Pudlo. Lecialo przez swiatlowod:-). Chyba jakies 30 minut.

  więc możesz nie mieć dokładnej
> spójności pomiędzy poszczególnymi spec-ami a zawartością katalogu
> SOURCES. A dokładniej jeśli podczas twojego ściągania ktoś zrobił jakiś
> update na cvs to już coś mogło być przeoczone...
> Zwróć uwagę, że ciągle coś się zmienia i nie sposób ściągnąć tego w
> spójnym stanie...
> Lepiej jesli już inaczej nie możesz to rób w ten sposób.
> Sprawdź w spec-u co jest potrzebne (Sources*).
> Porównaj co masz z tym co potrzebujesz.
> Ściągnij to czego brakuje.
> Spróbuj zbudować.

Alez tak wlasnie robie. Sciagnalem te katalogi, zagladam do specow i
dogrywam potrzebne laty itp. z SOURCES.

> P.S.
> Zacznij może od czegoś co u innych się napewno buduje, może coś małego
> na początek nie zawierającego wiele plików źródłowych i poprawek...

Te male mam juz za soba:-D. Nawet wine raz zbudowalem:-D
BC