NeostradaUSB - kompilacja kernela

LU freegame w poczta.onet.pl
Czw, 23 Paź 2003, 23:33:00 CEST

"Ale nie ma nic niemożliwego, na początek potrzebujemy kilka opcji w jądrze:
   W sekcji General Setup:
   - Support for hot-pluggable devices
   W sekcji Network Device Support:
   - PPP (point-to-poin protocol) support
   - PPP support for async serial ports
   W seksji USB support:
   - Support for USB
   - Preliminary USB device filesystem
   - USB Modem (CDC ACM) support
   - EHCI HCD (USB 2.0) support(EXPERIMENTAL)
   - UHCI Alternate Driver (JE) support
   - OHCI (Compaq, iMacs, OPTi, SiS, ALi, ...) support "
czy musze zmieniać te opcje w jajku? mam 2.4.19 (ten odhashowany z poldka)
moze w nim domyślnie są włączone i tak naprawde nie musze wykonać poldek -i
kernel-source, i poźniej zmieniac, kompilować. podpowiedzcie mi jak
uruchomic neoUSB bo mam dylemat a tu sdi się coraz bardziej ciągnie.

pozdrawiam
LU