PLD Live CD 0.20

havner lpawelcz w elka.pw.edu.pl
Czw, 23 Paź 2003, 23:39:33 CEST

On Thu, 23 Oct 2003, Wojciech Potaczek wrote:

> ...Zatem kiedy można oczekiwać wersji 0.3?
> Nie mogę się już doczekać :-)

Za jakies dwa tyg. W nastepnym tyg bedzie 0.2x, ale zrozum, nie wiem, czy
Twoj sprzet bedzie obslugiwany. Czy to jest i586? Jaki to procek moze po
prostu napisz. Wersja live na i586 powinna sie pojawic w ciagu dwoch
trzech tyg. Daj mi wiecej info o tym notebooku, to moze bede w stanie cos
stwierdzic. Masz aby na pewno mozliwosc bootowania cd z niego?

---
Regards       Havner
GG: 2846839                                       havner(at)pld-linux.org
          "We live as we dream, alone"   - Joseph Conrad