PLD Live CD 0.20

havner lpawelcz w elka.pw.edu.pl
Czw, 23 Paź 2003, 23:44:55 CEST

On Thu, 23 Oct 2003, Wieslaw Kierbedz wrote:

> U mnie na czystym ide (via) wsio prowilno.
> W pracy jednak mam pudło z pustym kontrolerem scsi Adaptec AIC-7850 PCI.
> Wykrywa kontroler, pokazuje info i stop.
> Nawet bez kernel panic - chyba szuka brakujących dysków ;).
> Pozdrawiam

Nie mam zielonego pojecia. Na pewno nic nie szuka, bo skrypt jest tak
skonstruowany, ze jesli znajdzie modul, to go laduje, jesli nie to olewa
Byc moze tak dlugo robi sie insmod (szuka dyskow). Malo co moge z tym
zrobic. Czekamy na stabilne 2.6. Przykro mi...

---
Regards       Havner
GG: 2846839                                       havner(at)pld-linux.org
          "We live as we dream, alone"   - Joseph Conrad