ACPI - dwa

Michal Abramowicz abraam w cs.net.pl
Pią, 24 Paź 2003, 08:36:11 CEST

On Thu, Oct 23, 2003 at 11:39:20PM +0200, Wieslaw Kierbedz wrote:
> Już było. Wiem, ale nie mogę się doszukać.
> Jak podawać (raczej jakie) opcje do kernela.
> Chciałbym wyłączyć acpi dla monitora.
> W tej chwili mam wyłączone dpms, żadnego screensavera, (tzn.
> poinstalowałem, żeby mieć guzik "wyłącz" :)).
> I... ciągle gaśnie.
> acpi=off nie chcę - nie ma czegoś bardziej wybiórczego?
> Gdzie znajdę opis opcji startowych acpi dla użytkownika?
> Wszędzie widzę informacje jak programować i jak podłączyć button/battery.

Rozumiem ze nie chcesz zeby ci się monitor na konsoli nie wyłączał?
Bo jak tak to się zainteresuj może /etc/sysconfig/console
# Turn on powersave on console?
POWER_SAVE=on
BLANK_TIME=10
POWERDOWN_TIME=60

Jak dla Xów to ja mam coś takiego:
       Option "BlankTime"  "time"
       Option "StandbyTime"  "time"
       Option "SuspendTime"  "time"
       Option "OffTime"  "time"
Za man XF86Config.

pozdrawiam
michał abramowicz

--
Cytat dnia z pewnej reklamy:
"Nasze nagrywarki przegrywają tak szybko, jak nasza reprezentacja"