Neo USB - speedtouch 330 Alcatel - Thomson - opis instalacji

Bartek Szafko szafciu w o2.pl
Pią, 24 Paź 2003, 13:47:06 CEST

Hello grzes,

Friday, October 24, 2003, 1:47:12 PM, you wrote:

g> Dnia pią 24. października 2003 13:35, Bartek Szafko napisał:

> [...]
g> [...]

g> Wiem, że to wymaga trochę zachodu, ale jak już opisałeś to tutaj to może
g> byś to wrzucił na www.pld-linux.org ?

szczerze mowiac to wiki na pld-linux troche mnie przerasta ;) moze w weekend bede
mial troche czasu to zrobie, chociaz ja jak szukalem to wpierw przez
maillisty sie przekopalem i to bylo bardziej uzyteczne

--
Best regards,
 Bartek                            mailto:szafciu w o2.pl