dhcpd

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pią, 24 Paź 2003, 14:22:33 CEST

On Wednesday 22 of October 2003 09:20, detekt w detekt.pl wrote:
> juz go szukam ale szkodnik wylaczyl kompa wiec musze czekac az sie
> znowu ujawni ..:(
> a potem pojde za twoja rada:P

Ja robię inaczej. Mam w cronie co 5 minut odpalanie prostego skryptu
szukającego serwerów DHCPd w mojej sieci. Jeśli znajdzie, wysyła mi maila ze
zrzutem informacji od dhcpcd (klienta dhcp), gdzie między innymi jest numer
karty sieciowej. Na jej podstawie namierzam delikwenta.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/