Neo USB - speedtouch 330 Alcatel - Thomson - opis instalacji

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Pią, 24 Paź 2003, 16:44:06 CEST

Dnia pią 24. październik 2003 13:47, Bartek Szafko napisał:

> g> Wiem, że to wymaga trochę zachodu, ale jak już opisałeś to tutaj to może
> g> byś to wrzucił na www.pld-linux.org ?
>

> szczerze mowiac to wiki na pld-linux troche mnie przerasta ;) moze w
> weekend bede mial troche czasu to zrobie, chociaz ja jak szukalem to wpierw
> przez maillisty sie przekopalem i to bylo bardziej uzyteczne

???
Dopiero co coś tam napisałem i rozpoznanie tego zajęło mi 5 min.
1.Zaloguj się.
2.Znajdź odpowiednią grupę tematów np.:
http://www.pld-linux.org/FAQ/AdministracjaPLD
3.Jeśli jesteś jeszcze zalogowany to 4 jeśli nie to 1(*).
4.Zakładka "edit".
5.Dopisujesz w stosownym miejscu swój temat
(biorąc przykład z pozostałych) np.:
- SuperSzubkoNEO_USB - a tutaj nie wiem co dopisać w dopiskach...
lub
- [Super szybko NEO pod USB] - w dopiskach nie jestem najlepszy...
6.Przycisk [save] pod ramką z tekstem.
7.Pojawia się nowy temat ze znakiem zapytania na który klikasz.
8.Zakładka "edit".
9.Wpisujesz co trzeba.
9.a.znaczniki <pre> </pre> dają tekst w ramce
9.b.tekst pomiędzy ' a ' (pojedyńczy cudzysłów) tekst na niebieskim tle.
10.Przycisk [save] pod ramką z tekstem.
11.Cieszymy się!!!
(*)Nie wiem o co chodzi ale po zalogowaniu się i później przy przechodzeniu
pomiędzy stronami, zalogowanie czasem znikało a czasem pojawiało się znowu?!?
Ki czort!?!

Grzegorz Pietrzak
tylkogrzeswadresie w artikon.one.pl
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy