OT: TV + lirc + kernel-2.6

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Pon, 27 Paź 2003, 02:34:32 CET

W takiej kolejności jak w temacie.
Poszukuję chętnych do wypróbowania nowego sposobu obsługi pilotów w
jądrach 2.6 (może i tej mojej strony nikt nie czyta, ale skoro ją mam,
to wypada uaktualnić).
Podstawowy warunek, to posiadanie karty na bt878 lub saa7134.
Kernel dla athlona jest na moim serwerze, jest tam równieź paczka lirca
z cvs, który obsługuje /dev/input/eventX.
Jajko skompilowałem ze sporą dawką sterowników - m.in. nvidia i sporo
ide - jest też trochę scsi i oczywiście sterowniki obrazu.
Jest tam również config - można sprawdzić, czy potrzbne sterowniki są w
paczce (niestety tarball - nie mam takiego talentu jak Cięciwa).
Jeśli ktoś używa 2.6 na innym procesorze i chciałby sprawdzić, czy to
działa (tzn. ma kartę tv), to bardzo proszę o kontakt.
Wszystko, co potrzeba jest tutaj:
ftp://62.111.223.232/pub/linux/pld/kernel-2.6.0-test7-bk9.athlon

Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org
www.v4l.prv.pl (video4linux - podstawy)