HTB - gotowiec: dodatkowe pytania

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Pią, 24 Paź 2003, 19:02:03 CEST

Dnia pią 24. października 2003 17:13, Jacek Osiecki napisał:

> A, zapomniałbym: gdy kopiuję smbclientem - wszystko idzie jak burza,
> momentalnie... Tylko pod windowsami tak się dzieje - zarówno przy użyciu
> explorera jak i windows commandera...
Hmm, ja testowałem te filtry na smbcliencie - na serwerze też była samba. Nie
mam windowsa - więc nie mam jak sprawdzić ;).
Tak w ogóle, to klaruje się kolejna wersja GOTOWCA :) - trzeba by pozbierać do
kupy ostatnie uwagi/poprawki i je powrzucać do skryptu :) Mam nadzieję, że
jeszcze jakoś uda się rozwiązać problemy z sambą i ftp ...... Ja u siebie
miałem tylko 1 problem - z kopiowaniem po nfs-ie. W jedną stronę idzie
normalnie, a  w drugą stronę pakiety trafiają na filtrze do klasy
internetowej i są ograniczane  :(
--
Jacek Rzęsista
ICQ:19324277