FTP over SSL

Pawel Koska poul w pf.pl
Pią, 24 Paź 2003, 23:54:15 CEST

Witaj Michal,

W Twoim liście datowanym 21 października 2003 (22:37:49) można przeczytać:

> A poniżej moje:

Nic z tego nie rozumiem, ale moze pomoze to co ja powiem.

Ja w pure-ftpd.conf (na MDK 9.1) mam
PureDB user database (see README.Virtual-Users)

PureDB                        /etc/pure-ftpd/pureftpd.pdb

i ...

pure-pw useradd pawelek -u 500 -g 1000 -d /var/ftp/ -m

Nie wiem jak to jest dokladnie w PLD, ale w Mandrake dziala ;-)

Polecam zajrzec na http://www.wshe.mm.com.pl/pg/2/wwwftp/pure.htm
Ja zrobilem jak gosciu pisal i jakos, w dziwny sposob ten serwer
dziala... Teraz kombinuje cos z glftpd ale on jest jakis dziwny. Nic
nie rozumiem. Skonfigurowalem go tylko ta by dzialal.. (Ps. On tez
diala po SSL)

Pawel

--
Pozdrowienia,
 Pawel                            mailto:poul w pf.pl