ACPI - dwa

Michal Abramowicz abraam w cs.net.pl
Sob, 25 Paź 2003, 10:50:01 CEST

On Sat, Oct 25, 2003 at 02:01:40AM +0200, Wieslaw Kierbedz wrote:

> I tak chętnie bym coś takiego przeczytał.

W zródłach do acpid ? w opisie w zródłach kernela ?
Nie wiem, bo nie wnikałem.

> W konsoli, albo pracuję, albo niech się wyłącza ;).
> To wystarczy - jedyne, co nie jest bezpośrednio związane s DPMS -
> myślałem, że wystarczy go nie włączać.
> A wiesz może, jak ustawić BlankTime na nigdy?
> Pozdrawiam, Dziękuję
Ja mam albo wpisane 0 albo 123456789 czyli ilosc sekund.
Praca domowa dla ciebie ;-) :
Doczytaj i napisz jak to powinno byc oke ?
Bo ja szczelałem na 2 maszynacha napałę, na jednej 0 a na drógiej 123456789.

Pozdraiwam
--
Michał Abramowicz		michal.abramowicz w cs net pl
				Cyber Service