znów kadu (0.3.4-0.rc3.1)

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Sob, 25 Paź 2003, 13:04:31 CEST

On Sat, 25 Oct 2003, Łukasz Gandecki wrote:

> Witam,
> Mam to samo na celeronie 400 mhz z wersją kadu 0.3.4-rc3.

U mnie athlon 733, więc to pewnie zje każdego procka..

> Widzę dwa rozwiązania, albo zacznij używać jedynego słusznego klienta gg czyli
> ekg ;], albo skontaktuj się z autorami kadu -> http://kadu.net .

Sam używam bardzo chętnie :) ale w tym przypadku potrzebuję jakiegoś
klienta z którym nie będzie miał problemu ktoś kto nie używał
nigdy linuxa.. Próbowałem gnu-gadu, w wersji 1.* było w miarę znośne, ale
nie obsługiwało z tego co pamiętam nowego katalogu publicznego i kilku
innych rzeczy, gg2 generalnie się sypie cały czas, a kadu jak na razie
działa ok, oczywiście poza wspomnianym problemem..

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :