Logowanie co robi user

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Sob, 25 Paź 2003, 13:07:48 CEST

On Fri, 24 Oct 2003, Arkadiusz Chomicki wrote:

> no i tu masz racje
> ale co z tego jesli user sie dowei gdzie to leci to sobie skasuje

To żeby się przed tym zabezpieczyć to już trzeba naprawdę kombinować, ale
się da :) Można np. (na kernelu 2.4) skorzystać z acl-ów z grsecurity..
uprzykrzają dość życie ale dają możliwość naprawdę dokładnej kontroli
dostępu (np. pozwalamy na dostęp do katalogu z logami tylko procesowi
który je tam ma zapisywać, poza tym dopuszczamy tylko dopisywanie do
plików lub tworzenie nowych).

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :