znów kadu (0.3.4-0.rc3.1)

Łukasz Gandecki gozda w pstryk.net
Sob, 25 Paź 2003, 13:28:58 CEST

On Saturday 25 of October 2003 13:08, Jacek Rzęsista wrote:
> Dnia sob 25. października 2003 13:04, Andrzej Szombierski napisał:
> [CIACH]
> Macie na myśli kadu dla nesta czy dla Ra ? Bo ja mam w Ra (pakiet i686,
> Celeron 850) i nie widzę żadnych problemów - działa idealnie (ostatnio
> niestety przestał obsługiwać import/export listy kontaktów na serwr bo
> pozmieniali na serwerze gadu-gadu).

roof gozda $ emerge search kadu
Searching...
[ Results for search key : kadu ]
[ Applications found : 1 ]

*  net-im/kadu
      Latest version available: 0.3.4
      Latest version installed: 0.3.4_rc3
      Size of downloaded files: 1,791 kB
      Homepage:    http://kadu.net/

Więc problem jest raczej nie zależny od systemu, dlatego proponowałem
skontaktować się z autorami i wspólnie poszukać rozwiązania. :)
(właśnie zacząłem kompilować 0.3.4, zobaczymy, czy problem zniknie)

btw: Ile masz osób na liście?

--
Pozdrowienia,
Łukasz Gandecki 'gozda'