znów kadu (0.3.4-0.rc3.1)

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Sob, 25 Paź 2003, 17:06:23 CEST

On Sat, 25 Oct 2003, Jacek Rzęsista wrote:

> 54. I nie mam żadnych porblemów ani w domu na Celku 850 (pakiet i686) ani w
> pracy na K6-2 350 (pakiet i586). I w ogóle wcześniej nie słyszałem o takim
> problemie ....

Ogólnie sprawa wygląda tak:

Na liście mam np. 24 osoby - kadu startuje w porządku, wyświetla
wszystkich dostępnych praktycznie w jednej chwili. Jak załaduję listę
z 300 kontaktami, to ślimaczy się strasznie, i każdego dostępnego
wyświetla z 0.5 - 1 sekundowym odstępem.. po obcięciu listy do ok. 100
pozycji działa już całkiem dobrze, przy 50 pozycjach nie widać opóźnień.
(testowane na PIII 733).

Podejrzewam poprostu że autorzy kadu nie mieli tylu osób na liście i w
związku z tym nie zauważyli problemu..

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :