APC nut - komuś działa?

Nie, 26 Paź 2003, 21:49:11 CET

Osóbka znana jako Konrad Lewandowski, wystukała:

> Ja mam Evera Net 700 i tez sie nawalczylem z NUTem - teraz dziala to dosc
> dobrze - na dzien dobry bym Ci radzil ustawic driver = apcsmart

To już próbowałem... tak samo mam z newapc:
root w dom nut]# ./upsdrvctl start APC
Network UPS Tools - UPS driver controller 1.2.2
Network UPS Tools - APC Smart protocol driver 0.60 (1.2.2)
Serial port read timed out
Unable to detect an APC Smart protocol UPS on port /dev/ttyS1
Check the cabling, port name or model name and try again

Prawdopodobnie dlatego, że domyślnie chce innego kabelka (przynajmniej w
manualu tak napisali, że powinien być C, a ja mam A). Ale nawet jak dopiszę
cable = 940-0095A to mam to samo...

pozdrawiam