Pomocy! Nest i martwe Xy :(

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 27 Paź 2003, 11:18:17 CET

On Mon, 27 Oct 2003, Ryszard Mielcarek wrote:

> No to pusc to ze strace'm.
> Bedziesz miec _kupe_ logow.

Zapuszczałem i kończyło się ERRdenied... ale jeszcze raz się przyjrzałem i
zauważyłem że jest błąd - brak dostępu do /etc/pam.d/xserver. Zmieniłem... i
się zmienił błąd - na to, że nie może podmienić logu Xów w /var/log...
Trochę mnie to zdziwiło, bo /etc/pam.d/* nie musi być czytalne dla świata.
Sprawdziłem więc do kogo należy /etc/pam.d/xserver, zapodałem
rpm -V XFree86-Xserver-4.3.99.14-1... i wszystko jasne: uszkodzony Xwrapper!
Dzień wcześniej coś mi walnęło w dysk tak że musiałem puścić e2fsck -b 32768...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl