Na czym chodzi ... ?

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Pon, 27 Paź 2003, 11:30:38 CET

On Mon, 27 Oct 2003, Grzegorz Mlonek wrote:

> ja mam taki i działa na nim Linux

Tyle to wiem ;))
Chodzilo mi o wersje pakietow itp.

> ale system był robiony w chrootowanym środowisku
> o ile pamiętam na maku

A bylbys mi w stanie zrobic tar systemu, zrzut partycji PREP i gdzies
wystawic ? Nie mam zadnego PPC a na intelu juz mi sie pomysly skonczyly :(

RK
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/                    info w media-com.com.pl