Problem ze steorwnikiem

uho uho w xhost.one.pl
Pon, 27 Paź 2003, 11:54:13 CET

Cytowanie Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>:

> Dzięki za odzew. Po prawdzie to udało mi się dokopać do tych artykułów
> wczoraj dzięki google, ale za bardzo mi nie pomogły. Dla mnie nie jest to
> dramat.

za to dla mnie byl dramat, wykupilem sobie neta od lokalnego providera i az do
czasu uporania sie z radiowka nie kozystalem z neta, mimo mozliwosci
zainstalowania windy ;) (uparlem sie na maxa), poprobowalem kilka jajek, potem
wyszly nowsze stery 1.3 i juz jest gites, ale dalej nie ma pelnej obslugi
mozliwiosci tej karty ! grrr

--
Tomasz Buziak, pozdrawiam ...
# cd /pub && more beer