Problem ze steorwnikiem

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 27 Paź 2003, 14:30:48 CET

Dnia poniedziałek 27 październik 2003 14:24, uho napisał:

> tak

Masz Ra/Ra+ czy Nesta? W szczególności chodzi mi o to, czy użyłeś wersji
sterownika kompilowanej gcc 3.x czy 2.9x?

> probowalem na gentoo z gcc 3.2.3 po zaladowaniu modulu do pamieci i
> ustawieniu interfejsu sieciowego nie bylo netu, a po wyladowaniu
> wyjebywalo segmentation fault, czyli dupa balda

Kurcze... No nic. Może spróbuję SuSe'owego jajka. Te z naszego CVS-u dużo
bardziej mi pasują. Modułowość i takie tam... No nic, zobaczę.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498